Laatste dag Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Bianca - WaarBenJij.nu Laatste dag Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Bianca - WaarBenJij.nu

Laatste dag Noosa

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

28 April 2017 | Australië, Noosa Heads

Uitslapen! Oh wat was dat lekker tot half 9 slapen!
Na een fijn ontbijt zijn we het strand opgeschoten en hebben we 1 van de mooiste wandelingen gemaakt die ik ooit heb gedaan. Langs de kustlijn in het park en door het bos terug. Wat was dat mooi!!!

Tussen de bomen ben ik druk op zoek gegaan naar die luie koala's, maar ik heb er geen kunnen vinden, hoe hard ik ook zocht!!

Wel veel bushturkeys. Deze kalkoenen lopen overal in australië.
Prachtige lianen aan bomen welke heel hoog reiken. De lianen waren zowel van harde houtsoorten als zachte houtsoorten en het verschil kon je echt goed voelen. De lianen zijn nodig voor een regenwoud om stevige wind en dergelijke op te vangen. Zij beschermen als het ware de bomen.

Aan het einde van de middag na nog een frisse duik in de golven was het tijd om in de greyhound bus te stappen richting Brisbane. Hier kwamen we in de avond aan. We zijn direct naar ons hotel gelopen, wat trouwens een ontzettend mooie wandeling was door het park! Heerlijk ons eigen kamertje met eigen douche en toilet!!! Dat was echt genieten!!!!
Na een heerlijke douche onder een regendouche, zijn we Brisbane ingeschoten. We hebben een taxi gepakt naar Ann street en zijn daar een Koreaans eettentje gaan bezoeken. Wat was dat eten lekker!!!!
Hierna zijn we naar een bar gegaan waar een drietal bezig was met iets wat op zingen leek... hilarisch was het zeker!
Slapen!! Maar eerst: wat een uitzicht vanuit ons hotel!