Australië we zijn er! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Bianca - WaarBenJij.nu Australië we zijn er! - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Bianca - WaarBenJij.nu

Australië we zijn er!

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

25 April 2017 | Australië, Noosa Heads

Na een lange vlucht met lange nachten ( we vlogen van de ene nacht in de andere vanwege tijdsverschil) kwamen we om half 7 in de ochtend aan in Brisbane. De security check geen zeer snel en ik kom helaas niet op tv... bordercontrol let me pass....
transfer hadden we alvast vooruit geboekt dus na even wachten konden we zo de volgende lange rit weer in. 2,5 uur met borden van:pas op overstekende Kangaroos en borden met nummer om te bellen als je een koala in nood tegen zou komen.
Om half 10 arriveren we bij ons hostel in Noosa heads. De kamer is nog niet klaar, maar we kunnen onze backpack droppen in een afgesloten kamer. Prima! Zwemspullen pakken en op naar het strand. Adembenemend mooi, zie foto's voor een indruk. Maar eerst waren we toch wel erg uitgehongerd, op pad dus naar een eettentje. Betty's burgers klonk wel heel goed. Dat bleek ook zo, want kort nadat we plaats hadden genomen stond de hele tent vol! Een geweldig lekkere hamburger met special sauce, hij paste niet eens in mijn mond!

Hierna op het strand, rustig, mooie hoge golven en heerlijke temperatuur om mooi rood in te worden! Zo volwassen als ikben, vond ik het natuurlijk helemaal niet leuk om in de golven te springen en mee te glijden richting het strand.... yeah sure... :p
Beetje koud was het wel, maar dat is gewoon een kwestie van rennen en springen!
Veel surfers waren bezig, wie weet waag ik ergens komende week ook wel een lesje! Ik zie mezelf al staan, boven op de hoge golf en als hij breekt er zo heel gaaf onderdoor.... of zou dat na 1 les nog niet kunnen?

Om 1 uur was onze kamer klaar, dus zodra we uitgespeeld waren in de golven zijn we nog even een uurtje gaan slapen (tja dat reizen is best vermoeiend... nee ik word niet oud!! ).

Na de powernap opgefrist en een wandeling gaan maken langs de kustlijn. Bij zonsondergang was het wel echt heel mooi / romantisch... nog geen koala gezien, maar dat komt vast nog wel goed. Nog even de backpack in orde gemaakt en in de storage gegooid bij ons verblijf in halse lodge. Deze hebben we de komende dagen niet meer nodig, want we verdwijnen voor een paar dagen van de aardbodem, namelijk: fraser island here we come! Alleen wat klein spul in mijn rugtasje.

Ik eet nog even lekker mijn heerlijke brownie met vanille ijs en caramelsaus! Zie foto voor een indruk;) Welterusten alvast






Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Noosa Heads

Bianca

Leuk dat je meeleest!

Actief sinds 09 Maart 2017
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 5307

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2019 - 20 Oktober 2019

Amerika

21 April 2017 - 08 Mei 2017

Stockholm en Australië

06 December 2016 - 21 December 2016

Costa Rica

27 Juli 2016 - 18 Augustus 2016

roadtrip duitsland, oostenrijk, slovenie, kroatie

22 April 2016 - 09 Mei 2016

Bali & gili air

24 April 2015 - 10 Mei 2015

Thailand

Landen bezocht: