Dag 2 stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Bianca - WaarBenJij.nu Dag 2 stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Bianca - WaarBenJij.nu

Dag 2 stockholm

Door: Bianca

Blijf op de hoogte en volg Bianca

22 April 2017 | Zweden, Stockholm

Heerlijk uitgeslapen! Snel douchen, aankleden en hop naar de andere boot om aan te schuiven bij het ontbijt.
Veel keus was er sowieso! Heerlijke aardbeienyoghurt, alles voor Wen broodje gezond en goede koffie! Ik kan me geen betere start van de dag verlangen.
Na het ontbijt snel de veerboot op naar de overkant richting centraal station. Een wandeltocht hierna langs riksdaghuset waar het zonnetje mooi scheen tussen de bogen. Hierna liepen we door naar de oude stad, gamla stan. Gezellige straatjes en een eerbetoon meegemaakt aan the royal palace slottet.
Hierna weer met het veer naar het eiland djurgården. Een gezellige plek met veel sfeer in de straatjes. We liepen voorbij het ABBA museum (ook van voor mijn tijd hoor ). Onderweg naar het Vasamuseum. Een mega schip, waar ze wat kleine rekenfoutje bij hadden gemaakt... nog geen 1500m uit de kust zonk hij doordat de verhoudingen niet klopten... zeer indrukwekkend!

In de avond naar de crazy thai geweest! Was zo leuk! Je waande je op koh pangang (zo heette het tentje ook) in Thailand! Full moon beachpartylike... Allemaal kestlampjes, neonlicht, planten, bierdopjes plafond, flessen muren... en het eten was verrukkelijk!!

Tags: Vasa, Koh-pangang