Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Bianca - WaarBenJij.nu Stockholm - Reisverslag uit Stockholm, Zweden van Bianca - WaarBenJij.nu

Stockholm

Blijf op de hoogte en volg Bianca

21 April 2017 | Zweden, Stockholm

Aangekomen in Stockholm, rustig onze bepakking gehaald van de band. Backpack op en gaan! Bus, trein en een flinke wandeling verder aangekomen bij ons verblijf: Rygerfjord. Een schip met kamers. Echte zeebenen heb je wel nodig hoor! Heerlijk schone kamer en bed. Besloten om toch maar niet te gaan liggen omdat er anders van rondkijken niks meer ging komen.
Op pad: wandelschoenen aan, sjaal om, vest en jas aan (ja het is hier behoorlijk fris!) en gaan!!

Eettentjes genoeg tussen kleurrijke gebouwen. Veel hoogteverschillen dus af en toe flinke klimmen! Het tapasrestaurant sprak ons het meeste aan, dus .... eten maar! Heerlijke hapjes met toch de chorizo als allerlekkerste hoor!

Tijdens de wandeltocht door deze grote stad is het met vlagen windstil, dan plots harde windstoten en dikke druppels regen, om vervolgens weer windstil te worden met een stralend zonnetje!
Zo blijft het cirkeltje zich het grootste deel van de dag herhalen.

We zijn naar een prachtige locatie (klein festival) bovenop een heuvel (Fåfängan) gewandeld. Van hieruit had je een heel mooi uitzicht op Stockholm. Ook de wandeltocht hierheen langs het water was heel mooi om te doen. De zonsondergang was weer zo mooi! Het ultieme vakantiegevoel!!

Tags: Reis